Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pszemou | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany15.03.2009 @17:53:27 ostatnio na stronie23.04.2011 @21:15:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze157 posty na forum15

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~goldii    11.11.2010 @09:29:34
no to nie rozumiem wcześniejszego pytania w takim razie ;> chyba że nie należysz do owej większości. Mniejsza... Powodzenia i pozdrawiam
~goldii    08.11.2010 @21:55:04
esz no przykro mi że rozczarowałam Ale można zawsze robić na tle czegoś czarnego... Co prawda nie da to dokładnie takiego efektu ale jeśli zrobi się odpowiednio światło powinno być bardzo dobrze, może nawet lepiej niż za sprawą programu
~goldii    07.11.2010 @18:05:48
dziękuje a tło to za sprawą photoshopa. Ogólnie było robione najmocniejszym ściemnieniem i czarnym pędzlem
~KokAAA    12.09.2010 @13:51:58
Dzięki.
Po prostu takie wyszło.
:P
ostatnio edytowane: 2010-09-12 13:52:12
_______
.sygnaturka poszła na wycieczkę.
~norbert004    11.09.2010 @00:58:13
Dziekuje bardzo

Swietne zdjecia.
~Greetaa    08.06.2010 @16:58:39
Pytałeś gdzie było zrobione zdjęcie, zatem odpowiadam - gdzieś w drodze do Norwegii. Skandynawskie rejony
Pozdrawiam
_______
"Zobaczyć świat w ziarenku piasku
Niebiosa w jednym kwiecie z lasu
W ściśniętej dłoni zamknąć bezmiar
W godzinie - nieskończoność czasu. "
~anegret    27.04.2010 @18:21:05
Oj tam, tu nie chodzi o oceny :P
~anegret    26.04.2010 @12:50:50
Hmm no tak, ale nie podoba mi się w tych komentarzach to wywyższanie się.
A Twoje pracę do mnie trafiają. Jak dla mnie na pierwszym miejscu powinien znajdować się przekaz. Reszta to już wedle uznania.
Możesz uznać mnie za swoją fankę
~anegret    10.04.2010 @11:27:57
Podoba się podoba! ;P Jakoś tak kliknąć zapomniałam, ale to da się naprawić
~anegret    14.02.2010 @17:26:31
Jeśli mogłabym Ci jakoś doradzić to myślę, że dobrze by było gdybyś wyszedł na miasto i spróbował uchwycić jakieś fajne, klimatyczne miejsca typu stare kamienice itp.

~anegret    14.02.2010 @15:37:28
Czekam na nowe prace ;D
~anegret    14.02.2010 @00:17:51
Ludzie chyba próbują się jakoś dowartościować po przez krytykowanie pracy innych... To trochę chore. Ale cóż.
Ważne żeby robić to co się lubi, a zawszę znajdzie się ktoś, komu się to spodoba
~anegret    13.02.2010 @19:10:50
I poobserwuję
~anegret    13.02.2010 @19:07:49
Twoje pracę po prostu do mnie przemawiają. Nie jesteś jak większość digartowiczów. A indywidualizm zwykle jest ceniony ;D
~klf7    16.01.2010 @19:44:03
sorry chłopie, w natłoku absurdu świata tego gubią mi się wątki myślowe
~Lipka08    15.01.2010 @22:55:30
tak samo ja^ dobra tam, zawieszenie broni
_______
wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy.. ;]
~Lipka08    14.01.2010 @21:47:10
pewnie, jeszcze mi trochę nawtykaj to lepiej się poczujesz

to, że nie rozumiesz tego że może się komuś nie podobać rozmazany pająk to już Twój problem. nie uważam się za jakiegoś speca, w żadnym wypadku, po prostu wyrażam swoja opinię. tyle.
_______
wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy.. ;]
~Lipka08    14.01.2010 @21:08:26
ja wszystko to rozumiem, ale czy digart.pl nie jest serwerem w którym wyraża się swoje opinie na dany temat? tym tematem jest Twoje zdjęcie.. wybacz mi, jeśli tak bardzo Cię to ruszyło że musiałeś dać upust emocjom mówiąc że się ośmieszam, a ja mówię żebyś usunął to zdjęcie bo jest beznadziejne. nic nie poradzę na to że nie podoba się mi, jak i innym digartczykom.
ps: galeria sama w sobie mi się podoba, widzę kilka dobrych zdjęć
_______
wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy.. ;]
~MrOwaxdd    11.01.2010 @20:26:30
poddałeś się ?

bo jakoś nie widzę nowych zdjęć
_______
Robi coś co kocha ...
~MrOwaxdd    01.01.2010 @13:35:02
wow !
pozdrów kolegę

czasami naprawdę można zrobić dobre zdjęcie bez ostrości kolorów itp.
Jednak twoje jest jednak do dupy
Gdy patrzysz na takie zdjęcie zawsze do ciebie przemówi.
A twoje jest jednak beznadziejnym nie ostrym zdjęciem
Może gówno się znam ale mówię to co widzę
I po to chyba ten digart istnieję.
Wiec pozdrawiam i życzę coraz lepszych zdjęć

MrÓwa.xdd
_______
Robi coś co kocha ...
^LukaszNycz    10.12.2009 @21:56:19
Olooool. Dobrze, że Digart to tylko virtual. Nur so.
^LukaszNycz    10.12.2009 @21:47:51
?!?
~Cabrito    09.12.2009 @21:24:15
ogolnie to ja oceniam jedynie zdjecia, ktore albo mi sie bardzo podobaja, albo kompletne gnioty...mowiac szczerze, nie podchodza mi Twoje zdjecia, tzn. tematyka glownie- nie moje klimaty
_______
Jesli nie potrafisz wysilic sie pod praca nad innym komentarzem niz " ","!", "super", "nic ciekawego", "slabe", "wow"- odpusc sobie.
~Cabrito    07.12.2009 @22:34:01
hehe, no wiadomoniektore zdjecia sie udaly:D
_______
Jesli nie potrafisz wysilic sie pod praca nad innym komentarzem niz " ","!", "super", "nic ciekawego", "slabe", "wow"- odpusc sobie.
+rafalgroth    19.11.2009 @23:32:45
_______
O tell me,Lord,am I the Antichrist?!
blog: http://www.grafal.wordpress.com
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt